lördag 8 december 2007

Ill do one in swedishka! Bara för Catta :D

Tjaba gott folk, skriver på svenska nu, Bara för dig Catta!! hihi....
Iallafall. Natten har varit riktigt lugn inatt och Maja har fått sova ut rejält. Stackars liten aldeledes slut efter operationen, och den hemska natten på torsdag natt, men nu ör den värsta värken över och hon kan sova iallafall, själv så har jag vakat över Maja dom senaste nätterna, för att hon inte ska ha ont, jag har hållit i hennes händer, tvättat hennes ansikte,huvud, kroppen, hämtat vatten ringt på sköterskor,borstat hennes tänder. Pussat hennes läppar när hon sovit för att skänka henne romantiska drömmar istf mardrömmar. jag ligger bredvid henne dagarna i ända och där kommer jag finnas i resten av hennes liv.

Nu under dagen kom Roger,Ylva och Oliver. Tror det vart lite för mycket för Maja på en och samma gång med 4 pers där inkl mig. För efter dom for så kom extrem värk, vilket hon inte haft sedan torsdag natt. nu var den lite mildare tack gode gud, torsdag natt så var smärtan på en 9:a nu ikväll var den nog en 7:a sp rätt nära var det iallafall. Men nu har vi ordnat hennes Ben skena och fotpump samt att hon fått lite lugnande.
Tack Roger,Ylva och Oliver för att ni kom det betydde jättemycket att ni kom, vi älskar er. Vi syns snart igen,
Nu ska jag packa ihop laptopen och lägga mig och se nån film, och i morgon så kommer Svärmor Anna hit, vilket kommer bli jättekul. God Natt på er alla och sov gott och önska oss en god natts sömn. KRAM!

1 kommentar:

EmmZan sa...

Jag är stolt över dig bror. Du är en nog den bästa karl en kvinna kan få.. =)